Během posledních dvou desetiletí, pneumatiky na ATV nezaznamenaly tolik vítězství jako řada ITP Holeshot. Nyní jsou modely Holeshot dostupné prakticky pro všechny typy čtyřkolek a ostatních off-road vozidel používajících tento druh pneumatik. Přitom se drží hesla: Umět poskytnout absolutně nejlepší možnou pneumatiku pro jakýkoliv daný stroj na jakémkoliv daném terénu v jakémkoliv daném počasí.
A nyní ITP klade dokonce silnější zaměření na stále oblíbenější jízdy lesem a nerovným terénem uvedením šesti-plátnových pneumatik Holeshot GNCC. Jak již asi tušíte, jsou Holeshot GNCC výslovně určeny pro cross country jezdecké prostředí jako je třeba les nebo nerovné polní cesty. Holeshot GNCC nabízí mimořádné celkové schopnosti s důrazem na snížení jízdní námahy a mnohem menší opotřebení.
Založeno na ITP prověřeném designu dělených špalků a profilu pneumatiky.
Lehčí a snadnější řízení je uděláno větším zaoblením profilu a šikmého vzoru špuntů přední Holeshot GNCC, zatímco u zadního větší otevřenost a rozestup špuntů poskytuje mimořádné přímočaré držení, vyváženost v zatáčkách a nepřekonatelné samočištění. Skvělá manipulace a záběr, jsou doplněny skvělou pevností kostry což umožňuje snadně se vyrovnat s popadanými větvemi stromů, menšími kameny, kořeny a vyjetými kolejemi na typických crosscountry cestách. Dlouhé používání a překonávání překážek byli klíčem úvah k vytvoření pneumatiky Holeshot GNCC. Jezdec si nyní užije mnohem náročnější cestu a skvělé výhody tohoto modelu.
Nový design Holeshot GNCC byl navržen a testován s důležitými informacemi (vstupy) od hvězdné skupiny jezdců z ITP, nejznatelněji pak Williama Yokleyho (USA). On cítí, že Holeshot GNCC je další velký krok v technologii pneumatik a předvídá jejich použití prakticky na všech typech cest. Ve srovnání se staršími pneumatikami, přední zaoblený profil GNCC drží rovnější stopu a zaručuje hladší jízdu.
Pneumatiky Holeshot GNCC jsou taky lehčí, takže řízení je snadnější se sníženou odezvou skrze řídítka. Jízda je mnohem méně náročná pro vaše ruce, což dělá velký rozdíl při delší vyjížďce. Zadní GNCC je také lehčí a velmi snadno tak prokličkujete lesem. Vyšší špalky zaručují mnohem více trakce, záběru při zatočení a menším prokluzování kol pod výkonem. Ale můžete s nimi i do prokluzu pokud to potřebujete, s menším odrazem a na vhodném materiálu to není problém ani pro méně zkušené jezdce. Celkově jsou tyto pneumatiky velmi stabilní ve vyšších otáčkách, ale také skutečně dobře pracují v pomalejších. Sedí velmi dobře, netrhají s vámi tolik jako běžné pneumatiky, což snižuje Vaší únavu z jízdy.