Proč ? Motobatt baterie AGM

Důvěřujte Motobatt  bateriím AGM

Vyšší výkon

Citlivou otázkou při konstrukci motocyklu je umístění a velikost akumulátoru. Konstruktéři byli a jsou nuceni šetřit místem. Vede to nejen k obrovské variabilitě typů baterií, ale často i k poddimenzování prostoru pro motocyklovou baterii. Klasická konstrukce tzv. mokrého akumulátoru pak často poskytuje výkon na samé hranici skutečné potřeby vozidla.

Nedostatek rezervní kapacity zkracuje životnost baterie, zvláště v režimu nepravidelného provozu.

POZOR!!!  Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny.  Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.

Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.

Mechanická odolnost

Absorbed Glas Matt

Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:

  1. Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
  2. Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
  3. Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
  4. Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.

QUADFLEX technologie

V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:

  1. Motobatt zdvojené +/- póly - patentovaný systém umožňuje instalaci většiny baterií v obou gardech: jako levou i pravou; zároveň je možno na dva volné póly připojit další spotřebič, či pevný konektor nabíječky
  2. Motobatt univerzální vývody pólů – patentovaný systém pro instalaci libovolného typu i směru vývodů (nahoru, do boku, dolů)
  3. Motobatt stavebnice – pro doladění přesných rozměrů a utěsnění baterie v konkrétním modelu motocyklu se využívá speciálních, přesně vylisovaných nástavců, jejich kompletní sada je vždy standardem každého balení

Díky chytrým QUADFLEX prvkům dokáže jeden typ Motobatt plnohodnotně nahradit až 11 typů baterií klasické nomenklatury Yuasa.

Velikost a tloušťka olověných desek přizpůsobená pro každý typ Motobatt zvlášť, vyplní bezezbytku celý objem nádoby. Právě tohle, společně s poctivou konstrukcí zajišťuje bateriím Motobatt extra startovací proud i potřebnou rezervu kapacity.

„Ve vatičce“

Hutnější skelné rouno AGM článků Motobatt zajišťuje dokonalou ochranu olověných desek a zároveň nebrání rychlému pohybu iontů při zátěži (např. start).

 

Výběr z několika variant : http://www.aligatoravs.cz/Motobatt

Košík je prázdný.

banan webhosting 

AligatorAVS Facebook

 

zboží v e-shopu: 920 e-shop systém banan.cz